En härlig helg!

Tack för alla fina kommentarer om vilken hårfärg jag ska ha. Just nu är jag väldigt sugen på att tona det i en mörkbrun färg, får se om jag vågar.

Helgen har varit härlig. I fredags var vi på kalas hos pojkvännens farfar, vi åt en massa gott och pratade, det var så trevligt. Igår jobbade jag från tio till fyra, det var väldigt kul och ganska mycket kunder. På eftermiddagen pluggade jag och sedan åt vi middag. Senare på kvällen åt vi lite gurka och dipp och tittade på Mamma Mia. Det var första gången jag såg den och den var jättebra. Idag har jag också jobbat, mellan tolv och tre. Det var trevligt och vi delade ut askar med Noblesse, Gallerian firade åtta år.

Imorgon ska jag sitta med några kompisar på skolan och plugga. På torsdag har vi tenta i anatomi och det är ganska mycket att lära sig, alla muskler och skelettet.
 
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0