Bortskämd

Helgen var helt underbar och så rolig. Vi var ute i skogen två dagar och hade inte regn någon dag, i söndags sken solen och värmde oss. Det var väldigt kul att träffa familjen men jag önskar att tiden inte hade gått så fort.

Igår hade jag en väldigt dålig och deppig dag och för att uppmuntra mig och få mig på andra tankar hade pojkvännen köpt en klocka åt mig. Jag har tittat  på den ett tag och även visat den för honom. Jag känner mig lite bortskämd men samtidigt så fick jag något annat att tänka på.

Idag är jag ledig och jag ska ta det lugnt och plugga lite. Jag hade tänkt ta en promenad men det är så trist väder ute så vi får se.

Lite bilder från helgen

   

Bilder på klockan

 

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Snygg bild:)

2008-10-22 @ 17:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0