Äntligen över

Så var tentan äntligen över och jag vet inte hur det gick. Det kan ha gått bra men det kan lika gärna ha gått åt andra hållet men jag gjorde mitt bästa. Innan tentan mötte jag några av mina klasskompisar på ett café och så satt vi där i några timmar och pratade. Det var väldigt trevligt och sedan gick vi och gjorde tentan.

Efter det gick jag en sväng på stan. Jag köpte tre nya blockljus i grått och en ljusstake i silver till köket och det blev jättefint. Jag köpte även en rutig kjol i rött.

Nu ikväll ska vi bara ta det lugnt och absolut inte tänka på skolan. Jag ska titta på ett av mina favoritprogram "Du är vad du äter" och sedan blir det sängen.

Ha en trevlig kväll

  

Bild på den nya kjolen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0