Äntligen fredag!

Ännu en vecka är snart slut, tiden går så himla fort ohc jag hänger inte med. Igår var det skola och sedan en kväll på Harrys. I skolan spelade vi tennis och det gick väl inte jättebra. Det var svårt att få till de rätt slagen, man slog antigen för hårt eller löst. Det var kul en stund men sedan tröttnade man. På eftermiddagen hade vi en föreläsning, fysiologi och träningslära och det var ganska intressant.

På kvällen var vi på Harrys och det var mycket trevligt. Vi en massa gott, drack lite vin och pratade. Det blev en ganska tidig kväll, vi var lite trötta och jag skulle upp tidigt och iväg på praktik.

Idag har jag alltså varit på praktik och på eftermiddagen höll jag i en rörelsestund. Vi började med med att värma upp till musik och sedan blev det en motorikbana. Det verkade som att de hade kul och det är det som man vill uppnå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0