Oj!

Oj vilken dålig uppdatering, det har varit ganska mycket nu i helgen vilket har gjort att det inte har blivit några inlägg. I fredags var det en jobbig dag ända fram tills mamma och pappa kom ner hit till Varberg. De hade med sig smörgåstårta och presenter till mig, vi firade min födelsedag i förskott. Det var så gott! Jag fick en jättefint smyckeskrin och en låda med lite sytillbehör. Jag fick även ett kort där det stod att jag skulle ta med mig regnkläder och gummistövlar och vara vid gallerian halv tio på lördags morgon. Gissa om jag blev nyfiken.

Så igår tog jag med mina grejer och gick ner till gallerian vid halv tio. Där väntade min mamma, pappa, faster och farbror. De tog med mig till deras bilar och där tog de hand om mina grejer. Min mamma och faster tog med sig några väskor och så fick jag följa med dem. Vi gick till hotell Fregatten och där fick jag en ansiktsbehandling. Det var så himla skönt! När den var klar gick jag till relaxavdelningen och där väntade min mamma med jordgubbar, lite nötter och något gott att dricka. Jag, mamma och min faster satt där och pratade och hade det trevligt. Vi tog även ett dopp i bubbelpoolen, så härligt. Under tiden vi var där var min pojkvän, pappa och farbror på kallbadhuset och badade. Efter det gick vi en sväng på stan, tog en fika och hade det mysigt. Efter en stund kom också min kusin och kusinbarn. Sedan tog vi en tur till Väröbacka där vi gick på en liten julmarknad. Den var inte så mycket att ha så vi åkte hem till mun kusin och fikade istället. På kvällen var vi ute och åt på Wärdshuset här i Varberg och sedan gick vi hem till mamma och pappa på vandrarhemmet och spelade lite kort och drack vin. Hela dagen var så mysig och precis vad jag behövde!

Idag är det första advent och vi har gått en sväng på stan. Efter det blev det lite adventsfika hemma hos mig med lussebullar och hembakta pepparkakor. Min faster och farbror sov hos mina föräldrar och de åkte hem efter fikat. För en stund sedan gick mamma och pappa hem, vi ska snart gå och lägga oss. Imorgon är en ny dag och dags för skola igen. Mamma och pappa åker inte hem förrän på tisdag så jag ska umgås med dem imorgon efter skolan.

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Frida & Fabulous

Åååh så mysigt och trevligt! :)

2008-12-01 @ 18:32:14
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0