En underbar helg!

Festen i fredags blev väldigt lyckad, vi pratade en massa, åt och drack gott och så spelade vi Buzz. Efter det gick vi ut på Oscar´s och dansade lite. Det var så roligt!

Igår jobbade jag mellan elva och två, det var inte så mycket folk men det var roligt att jobba ändå. När jag slutade kom pojkvännen och mötte mig och vi gick till Hamnkiosken och köpte oss varsin korv. Sedan fick vi lust att vara lite kulturella så vi gick på länsmuseet på Varbergs Fästning. Där kikade vi bland annat på Bockstensmannen. Innan vi gick hem så gick vi förbi Kvantum och handlade lite middag, det blev havskatt. Kvällen blev lugn med lite varma äpplen och vaniljvisp samt lite gurka och dipp.

Idag har vi varit hos min underbara faster och hennes man i Kinna. Vi gick en härlig långpromenad och sedan åt vi en god middag. Efter det spelade vi ett parti Yatzy och pojkvännen vann.

Imorgon är det dags för skola igen. Nu ska jag kika på "Ensam mamma söker". Ha en trevlig kväll!

Dagens outfit

Topp - H&M
Jeans - Vero Moda

I fredags köpte jag en ny kjol och såhär ser den ut


Lite bilder från partyt
   
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Myys! Så trist att jag inte kunde vara med. :(

2008-11-03 @ 18:44:18
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0