En underbar helg

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, har inte haft tid. Helgen i Malmö och Köpenhamn var helt underbar. På lördagen åt vi en jättegod frukost och sedan tig vi tåget över till Köpenhamn. Först tog vi en lång promenad och gick till Carlsbergs museet. Det var väldigt intressant och bättre än vad jag jag trodde att det skulle vara. Vi fick även två öl eller läsk var, det var så trevligt. Sedan gick vi tillbaka in till de centrala delerna och strosade runt på Ströget och bara hade det bra. Middag åt vi på Hard Rock Café och det var så gott. Sedan tog vi tåget hem igen. Väl hemma på hotellet la vi oss och vilade en stund, vi var helt slut i våra ben. Sedan gick vi ut på stan en sväng, drack lite gott på ett ställe och myste.


På söndagen åt vi en god frukost, packade, checkade ut och sedan gick vi en sväng i Malmö och i affärer. Jag köpte julgardiner, en mössa och så köpte vi ett nytt duschdrapperi. Efter det åkte vi vidare till Lund där vi tänkte ta en fika. Men tyvärr så hittade vi inget mysigt ställe och vädret gjorde sitt, det regnade hela dagen så vi åkte hem. På vägen hem stannade vi till i Helsingborg och tog en fika. Det var så skönt att komma hem sen, borta bra men hemma bäst. 

I måndags var det skola igen och då simmade vi. Vi var i Dalsjöfors och det var ganska roligt. Jag var väldigt nervös och kände mig väldigt obekväm innan på grund av vissa saker men det gick ändå ganska bra och obehagskänslorna försvann. Efter det fick jag och två tjejkompis ett ryck, istället för att åka hem så åkte vi till Gällstad och Lager 157. Där blev det lite shopping, lunch och fika. När vi skulle köra hm tog vi vägen förbi Gekås och det blev lite shopping där också. Det var en jättekul och trevlig dag som jag gärna gör om!!

Idag har jag varit i skolan och vi har haft idrott. Jag och två till redovisade ett rörelseprogram som vi gjort och det gick ganska bra. Sedan redovisade jag och min studiegrupp en motorikbana också. Efter det spelade vi lite fotboll och ett annat spel som var hur kul som helst. Det är så skönt att få röra på sig. Igår var jag och tränade vilket jag inte har gjort på ett tag, det var så skönt. Igår var det också en speciell dag, jag och pojkvännen firade två år. Tiden går så himla fort.

Ikväll blir det mys framför tv:n, det är "Bonde söker fru" och Grey´s Anatomy. Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Frida

Ni skulle åkt förbi H&M Rowells också! :)

2008-11-13 @ 10:51:50
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Caroline

Det låter som att ni har haft en helt underbar helg. Skönt att ladda batterierna lite inför vardagen igen.



Kram på dig!

2008-11-13 @ 12:48:22
URL: http://rent.blogg.se/
Postat av: Caroline

Du skulle sagt att du var i Gällstad,jag var också där.;)Eller jag är typ jämt där hehe.

2008-11-13 @ 18:32:08
URL: http://skithuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0