En härlig dag

Idag har jag varit ledig och det har varit så skönt. På förmiddagen var jag hemma och tog det lugnt, försökte plugga lite men det gick inte så bra. Vid ett träffade jag en tjejkompis och vi tog en promenad längs strandpromenaden. Vi pratade en massa och det var så mysigt. Efter det gick vi en kort sväng på stan, hon hittade ett par stövlar, jättesnygga och sedan skiljdes vi åt.

När jag kom hem satte jag igång med skolarbetet som ska in imorgon. Idag har jag även prövat på en ny maträtt, tacopaj. Det var faktiskt ganska enkelt och det blev så gott, jag kan verkligen rekommendera det.

Imorgon eftermiddag åker jag och pojkvännen till Malmö och jag bara längtar. Det ska bli så skönt att få komma iväg och bara ha det bra. Men innan det ska jag till skolan. Nu ska jag skriva klart arbetet så att jag kan titta på "Du är vad du äter".

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0