En härlig dag!

Idag har det varit en härlig dag. På förmiddagen tog vi en promenad längs havet, det var skönt trots den hårda blåsten. Efter det gick vi till ett jättemysigt café här i Varberg. Där drack vi varsin varm choklad, jag åt en äppelkaka med vaniljsås och en halv biskvi, pojkvännen åt en morotskaka, en biskvi och halva min biskvi. Det var så himla gott. Sedab gick vi hem och hämtade listan över mat som vi skulle handla och gick sedan till Hajen.

Efter middagen fick jag ett ryck att sätta upp mina nya fina julgardiner, en helröd kappa. Det var kanske lite tidigt men det blev så fint. Nu i kväll har vi suttit framför tv:n och myst och tittat på "Ensam mamma söker".

Imorgon är det skola igen men vi ska vara i Varberg, så skönt att slippa åka till Borås. Ha en trevlig kväll!

Så här blev det


Den nya mössan som jag köpte i Malmö



Kommentarer
Postat av: Frida & Fabulous

Åh så fint :-)

2008-11-19 @ 16:37:10
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0