Det blev inte riktigt som vi tänkt oss

Idag gick jag upp tidigt för att åka till skolan, jag packade väskan, gjorde iordning mig och sedan gick jag ut. Mina vänner om och hämtade mig och så åkte vi för att hämta den sista som skulle med. När vi plockade upp henne berättade hon att det var isgata i Borås och att bussarna inte gick som de skulle heller. Vi bestämde oss då för att inte åka upp idag, det är inte så kul att köra långt när det är halt, så vi åkte hem igen. Det blev ingen lång dag direkt. Just nu sitter jag och försöker läsa ut en bok som vi sedan ska skriva ett arbete om, det går väl sådär. Om en stund ska jag iväg till Campus för att plugga med en kompis.

Ikväll ska jag åka till Gekås och sedan blir det en lugn kväll hemma. Igår jobbade jag och det gick väldigt bra. Sedan var jag och kollegorna ut och åt på Wärdshuset. Det var så gott och trevligt.

På fredag kommer mina föräldrar, det ska bli så kul och jag längtar!

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0