Måndag kväll

Ännu en dag är snart slut. Jag lyckades ta mig iväg till gymmet där jag styrketränande. Det blev också ett pass på crosstrainer-maskinen. Det länns verkligen i kroppen nu, är trött i musklerna men det är ändå en skön känsla. Det blev tyvärr ingen tur ner på stan på grund av vädret, stannade hemma i stället med en bra bok. För tillfället läser jag "En Shopaholics bekännelser" av Sophie Kinsella och kan verkligen rekommendera den.

Jag och min pojkvän har precis ätit lite mat. Det blev pannbiff och potatis. Jag älskar att laga mat och provar gärna på nya recept och utmaningar.

Nu ska jag krypa upp i soffan med min bok, det kanske blir lite tv-tittande också. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0