Måndag igen!

Så var det måndag igen och en ny vecka. Helgen gick som alltid väldigt fort men det var en mysig och härlig helg. Igår jobbade jag och sedan åka vi ner till Halmstad ( jag och pojkvännen). Vi hälsade på hans syster och det var väldigt trevligt. Vi åt en väldigt god tacotallrik på en mysig restaurang.

Idag är det jobb som väntar, fast idag blir det BR-leksaker. Jobbar lite extra där när de behöver. Jag ska också försöka gå en promenad innan jobbet. Det har blivit dåligt med promenader eller liknande aktiviteter den senaste tiden. Måste sätta igång igen. Att hålla igång och att äta nyttigt är för mig väldigt viktigt. Detta på grund av att jag sedan november -07 har gått ner i vikt, ca 10-12 kg och nu ska jag försöka hålla den. Det är inte alltid så enkelt, ibland får jag kämpa ganska så hårt. För mig är det en ständig kamp, men jag är lycklig och mår bra.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Mella

Hallå du! Nu har jag lagt till dig under "Rekomenderar" på min blogg=) Hahah... Nu när jag hittat dig här kan jag hålla koll på dig lika bra som när du bodde i längan... Eller kanske inte;)Jaja... Ha det gott! Vi kan väl ta en minigolfrunda du, jag & Jessica nån dag?

Ta det lungt med träningen. Kramar från mig!

2008-06-30 @ 19:11:15
URL: http://houndrox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0