Lördag

Idag har jag jobbat och det gick väldigt bra. Eftersom det är lördag så var det väldigt mycke folk på stan, många som ville passa på att köpa klockor och smycken nu när vi har 50 % rabatt på nästan allt. När jag slutade jobba kom min pojkvän och mötte mig. Sedan gick vi en sväng på stan och köpte varsin glass.

Nu sitter vi här i soffan, vi båda är lite trött. Om en stund ska vi börja göra iordning oss inför middagen. Det ska bli så trevligt och gott. Imorgon är det jobb som gäller och sedan en tur till Halmstad där vi ska hälsa på pojkvännens syster.


Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att du har startat en blogg!



Jag och Robert kom precis hem från vår resa till München, Innsbruck och Kroatien så vi är också lite trötta..



Ha en trevlig kväll!

2008-06-28 @ 18:20:01
Postat av: Mikaela

Vad fin din blogg är! Kul att läsa vad du har för dig :)Instämmer med Anna.



Kom också precis hem från resan till Wien. Har haft det riktigt bra! Många fina platser har vi sett och festat en del såklart. Ska lägga upp bilder på FB snart.

Kram!

2008-06-29 @ 10:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0