Lång dag på jobbet

Nyss hemkommen från jobbet. Idag har jag jobbat från tolv till nio så det blev en lång dag på jobbet. Varje torsdag under sommaren har de flesta butikerna i Varberg öppet till tio. Jag trodde att det skulle vara jobbigt att vara där så länge men det var faktiskt riktigt roligt.

När jag kom hem idag stod det en present till mig på soffan. Min pojkvän hade varit och köpt en mixer från OBH Nordica. Jag har länge önskat mig en sådan och jag blev väldigt glad för den.

Imorgon är jag ledig, ska bli så skönt. Jag ska ägna dagen till att läsa en bra bok, ta en tur ner på stan och bara ha det bra. Jag hoppas att det blir fint väder så att jag även kan bättra på brännan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0