Allsång på Skansen

Så var första jobbdagen över. Det gick väldigt bra, mycket att göra och många klockor att sälja. Dock var det en misstänkt snattare i butiken. Tyvärr visste inte jag och min kollega vad vi skulle göra så denna person kom undan. Det var lite obehagligt. Pojkvännen är iväg och köper jordgubbar som vi ska smaska i oss varför Allsång på Skansen. När Allsång på Skansen och jordgubbarna är här är det verkligen sommar. Så underbart.

Nyss pratade jag med min mamma i telefonen. Vi hade mycket att säga och det blev ett ganska långt samtal. Vi diskuterade lite kring en kryssning som vi ska åka på i sommar. MIna föräldrar, lillebror med tjej och jag med pojkvän ska åka med Birka Paradise till Åland, en 24 timmars kryssning. God mat, solning på soldäcket och dans står på schemat då. Men innan dess kommer min kära familj, som bor i Södertälje, ner hit till Varberg en vecka. Jag har verkligen en sommar att se fram emot.

Nu är det dags för Allsång på Skansen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0