Vilka dagar

Både igår och idag har det varit hektiskt. Igår jobbade jag från 10 till 18 och det var otroligt mycket folk. Konstigt nog är det alltid det på onsdagar. Efter jobbet följde jag med mamma och pappa på något som heter Speed Cross. Det var väldigt roligt, det gick fort och det blev en massa häftiga hopp. En väldigt lyckad dag.

Idag började dagen med att jag gick till vandrarhemmet där mamma och pappa bor och åt frukost med dem. Efter det gick vi på en lång promenad längs havet. På vägen hem stannade vi till och åt en varsin glass, mums. En väldigt mysig start på dagen. Sedan var det dags för jobb, började tolv och lyckades sluta vid kvart över nio. När jag slutade mötte jag mamma och pappa och så gick vi till ett uteställe här i Varberg. Vi åt och drack gott och det blev en toppenkväll. Nu sitter jag i soffan, har tänt lite ljus och tittar på mitt favoritprogram, Sex And The City.

Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0