Till Liseberg

Idag var jag verkligen upp med tuppen. Gick upp kvart över sju för att gå och träna. Jag körde ett motionspass på cross trainer och sedan lite styrketräning. Det var väldigt skönt att träna men otroligt varmt, ingen luft alls. Sedan gick jag hem och åt frukost och nu har jag gjort iordning mig för att åka till Liseberg. Ute är det strålande väder men jag hoppas att det inte blir för varmt.

Jag är lite irriterad just nu. Jag stod och torkade håret med hårfönen och helt plötsligt la den av. Det är ett ganska världsligt problem men ni som använder er av hårtork vet hur viktigt det är med en som fungerar. Jag får nog satsa på att köpa en ny.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0