Till Gekås med mamma

Ännu en jobbdag är över. Idag jobbade jag mellan tolv och fyra, inte så jobbigt men ändå ganska mycket folk. Innan jobbet var jag med mamma på stan och shoppade. Det blev en skjorta, ett par vita tygskor, en plånbok och en present till pappa som fyller 46 år på lördag. Efter jobbet handlade vi mat och åkte hem till mig. Vi åt sill, potatis och gräddfil, mums. Sedan tog jag och mamma bilen och åkte till Gekås medan pappa och pojkvännen diskade. Vi handlade inte så mycket. Nu har vi fikat och mamma och pappa har åkt tillbaka till vandrarhemmet.

Nu ska jag snart sova så att jag är pigg på jobbet imorgon.

Dagens inköp


Skjorta - H&M
Tygskor - Wedins
Plånbok - Wedins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0