Söndag

Gårdagen var väldigt trevlig och det är alltid lika kul att träffa släktingar. Mitt kusinbarn bara växer och växer och nu går han också. Idag klockan nio var jag och pojkvännen ute och gick en lång promenad. Vi var ute i lite mer än en timma, jag är så stolt över oss. När vi kom tillbaka åt vi en riktigt god frukost, färskt bröd, vattenmelon och ägg. En perfekt start på dagen.

Idag ska vi hälsa på pojkvännens föräldrar som kommit ner hit till Varberg. De har en sommarstuga på Södra Näs.

Jag vill också tacka för de kommentarer som jag har fått om kjolen. Jag har varit osäker på om jag skulle behålla den eller inte men nu har jag bestämt mig. Jag ska behålla den och jag ska försöka ha den utan leggings.


Mitt kusinbarn Emil




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0