Söndag!

Helgen är snart över och en ny vecka börjar. Det har varit mycket att göra denna helg, jobb, middag och sedan har jag känt mig nere. Igår hade vi pojkvännens föräldrar och syster på middag, vi åt tacos och hade det väldigt trevlig. Till efterrätt blev det glass och sedan gick vi ner på stan och spelade vi minigolf, jag förlorade som vanligt men men.
 
Idag har jag jobbat, kom hem för bara en liten stund sedan. Det var en lugn och skön dag och vi fixade en massa i butiken. Ikväll ska jag träffa några tjejkompisar från klassen, vi ska gå ut och äta och ta en drink, ska bli trevligt.

Jag har köpt en ny klocka, den är superfin och jag lägger upp en bild på den.

              


Dagens outfit

Tröja - Lindex
Jeans - Gina Tricot
Skor - Din Sko

Kommentarer
Postat av: Elina

Hittade dig via Mattias sida :) Är en gammal kompis till honom.

Gud vilken fin tröja du har på dig. Vet du om den finns kvar på Lindex nu eller om det är en "äldre" modell som inte längre finns kvar?

Ha det bra. Kram Elina

2008-07-27 @ 17:12:04
URL: http://elina86.blogspot.com
Postat av: Elina

Tack för snabbt svar! Blir nog en tripp till Lindex efter jobbet. Den var kanonfin ju! Ha en bra dag! Kram

2008-07-28 @ 12:20:57
URL: http://elina86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0