Snart helg!

Så var denna dag snart slut. Idag har jag jobbat, det var ganska mycket folk vissa stunder men jag hann ta en timmas lunch. På lunchen gick jag runt på stan, tittade lite i affärer och köpte ett par shorts. Jag tycker att det är väldigt snyggt med shorts men har alltid varit osäker på om jag själv kan ha det. Jag köpte ett par och  tror inte att det ser så dumt ut. 

Just nu sitter jag i soffan och tittar på Stilakuten som går på femman, ett ganska bra program. Imorgon börjar jag inte förrän tolv, så skönt! Då ska jag ta en promenad och njuta av solen. Efter jobbet ska jag och pojkvännen förmodligen möta min lillebror och hans tjej. Det blir nog ett besök på någon uteservering då.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0