Ont i huvudet

Sitter i soffan och tar det lugnt. Jag känner mig trött och har en huvudvärk som inte vill gå över trots att jag tagit alvedon. På jobbet var det ganska lugnt förutom en stund, det var när det kom en regnskur och alla rusade in i gallerian, då blev det helt plötsligt mycket folk. Strax efter det tog jag en timmas lunch och gick runt på stan och njöt av solen som kommit fram igen.

Efter jobbet gick jag hem och lagade en massa mat. Det blev köttfärssås och spagetti, en portion var och tio matlådor så nu får vi äta det i flera veckor. Men jag tycker att det är skönt att ha matlådor i frysen och det är inte jobbigare att laga mer mat än vanligt lite då och då, det är bara roligt.

Nu ska jag försöka hitta något roligt på tv att titta på, det ser mörkt ut för tillfället men man vet aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0