Måndag kväll

Största delen av min lediga dag har jag ägnat till att sola. Jag cyklade ner till damernas (Skarpe nord) här i Varberg, det är ett nakenbad för damer. Där ligger man bakom ett plank och man kan välja att ligga på en stor gräsmatta eller på klippor. Stället är väldigt populärt, det är alltid mycket folk där, gamla som unga. Att ligga och sola där innebär inte att du måste ligga helt naken utan man kan ha bikini på sig om man känner för det. Jag har aldrig gillat att visa mig i badkläder, känner mig inte bekväm i min kropp men att bada och sola på damernas är helt okej, där finns verkligen alla kroppsformer.   

Nu har vi ätit mat och håller på att tvätta men tyvärr fungerar bara den ena tvättmaskinen så det gäller att vara effektiv. Imorgon ska jag jobba, börjar tio och slutar sex så det blir en lång dag. Det blir mycket jobb ett tag nu, är inte ledig förrän nästa onsdag. Nu ska jag kika lite på tv så ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0