Måndag kväll!

Ännu en dag är slut men dagen har gått ganska sakta. På jobbet var det inte mycket att göra, alla ligger på stranden och solar. Jag slutade en timma tidigare och det var så skönt. När jag kom hem åt vi lite mat och sedan gick vi till kvantum och handlade. Nu står pojkvännen och diskar, han gillar det och låter mig sällan göra det. Jag står för matlagningen istället vilket jag tycker är bra. Senare ikväll ska vi titta på CSI NY, ett mycket bra program, så det blir en lugn hemmakväll.

Imorgon är det jobb igen och sedan har jag inget speciellt planerat. Det är ganska så skönt att bara ta det lugnt efter en dag på jobbet.

Dagens outfit

Tubtop - Gina Tricot
Jeans Gina Tricot
Klocka - Jet Set (Ur & Penn)
Halsband - Ur & Penn (9K)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0