Mamma och pappa åker hem

Idag är det söndag och slutet på mammas och pappas vistelse här i Varberg. Det har varit en otroligt rolig vecka. I fredags var vi till Öströö fårfarm och det var väldigt mysigt. Vi fikade, klappade lamm och tittade på söta kattungar. På kvällen var det konsert med Magnus Uggla som gällde. Konserten var jättebra, det var ett himla drag!

igår lördag fyllde min pappa år så vi började dagen med att fira honom sen var det dags att jobba. Efter jobbet gick jag hem och där satt mamma och pappa och väntade med lite vin och snacks. Senare kom min faster och hennes man hit, vi satt och pratade lite innan vi alla gick ut och åt på en restaurang som heter Zorba. Det var väldigt trevlig och gott! Efterrätt tog vi hemma i form av en prinsesstårta eftersom pappa fyllde år.

Nu har mina föräldrar åkt hem och det känns väldigt tomt, saknar dem mycket redan nu! Om en stund ska jag och pojkvännen åka till Tjolöholms slott och gå runt och mysa lite.
 
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0