Långtorsdag

Dagen igår var bra, det var ganska mycket att göra på jobbet och middagen var mycket trevlig. Idag är det en fin dag, solen skiner och det ser ut att bli varmt och det är långtorsdag här i Varberg. Jag jobbar länge idag, till nio men det är hekt okej faktiskt. Innan jag börjar jobba ska jag till frisören och klippa luggen, den växer väldigt fort. Det känns som att jag klippte den nyss och nu hänger den ner i ögonen.

Helgen kommer att bli ganska lugn, jobbar både lördag och söndag. På lördag ska vi ha gäster, pojkvännens föräldrar kommer hit för att äta middag. Det ska bli trevligt och gott, vi ska bjuda på tacos. Nu ska jag göra iordning mig.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0