Fredag!!

Äntligen fredag igen! Idag är jag pigg och uppe med tuppen. Ute skiner solen och det kommer att bli en varm dag. Idag jobbar jag mellan elva och två och sedan bär det av till stranden. Jag måste verkligen bättra på min solbränna. Igår pratade jag med en tjejkompis om att hitta på något. Så när jag kom hem öppnade jag min almanacka för att hitta en ledig dag men det var lättare sagt en gjort. Jobbar väldigt mycket nu framöver men vi ska nog kunna hitta en dag, hon bor i Göteborg så det är ju inte långt bort.

Igår gjorde jag en väldigt bra fund. Förra veckan tittade jag på ett par svarta sandaler som kostade 500 kr men det kändes för mycket just då så jag struntade i det. Så innan jag började jobba gick jag in på Wedins och där stod dem på reahyllan, halv priset. Toppen tänkte jag och tog dem till kassan och när jag skulle betala visade det sig att det var halvapriset på reapriset så jag köpte dem för 124,50 kr. Det passade min plånbok väldigt bra just då och tur att jag inte köpte dem förra veckan.

Nu ska jag göra iordning mig för jobbet. Ha en bra dag!

Mina nya skor från Wedins


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0