Fredag kväll

Så var denna dag snart slut. Det var helt underbart att ligga på stranden och sola idag. Det var otroligt varmt och för att kyla ner mig lite badade jag, tre gånger. Det var inte så skönt i vattnet dock, någon sa att det bara var 15 grader. Efter stranden åkte jag hem och gjorde iordning mig och sedan var det dags att laga mat. Det blev lax i ugnen, färskpotatis och romsås.

Jag har ett problem som jag hoppas att ni kan hjälpa mig med. Igår köpte jag en blommig kjol på H&M men jag är lite osäker på storlek och hur den ska sitta. Jag tror att den ska sitta ganska högt i midjan men jag vet inte. Jag skulle bli glad om ni ville hjälpa mig, komma med lite kommentarer och så. Lägger upp en bild på den så fort som möjligt.

Imorgon är det jobb som gäller och efter det ska jag och pojkvännen på kalas i Åsa. Det är min kusin Malin som fyller 30 år. Det ska bli väldigt trevligt.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0