En underbar dag

Dagen började tråkigt, mamma och pappa åkte hem och efter det kände jag mig nere. För att muntra upp mig kom pojkvännen med förslaget att åka till Tjolöholms slott så vi gjorde det. Det var hur mysigt som helst. Vi satt ute i solen och fikade på ett mysigt café som finns där och sedan tog vi en promenad runt slottet, solen sken och det var varmt. Efter det åkte vi till Kungsbacka och Freeport, ett köpcentrum. Där köpte jag ett jättefint linne och pojkvännen köpte en tavla som vi ska ha i hallen. En underbar dag!

                                  

                      


Kjol - Kappahl, Topp - H&M, Tights - Gina Tricot, Skor - Wedins, Sjal - H&M
Väska - Sisters, smycken och klocka - Ur & Penn, solglasögon - H&M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0