En underbar dag!

Gårdagen var underbar och väldigt lyckad. Det ostadiga vädret som var på morgonen försvann och det blev strålande sol och varmt. Min kusin fick njuta av en ansiktsbehandling och sedan fick hon gå en tipspromenad till ett väldigt mysigt ställe där vi satt och väntade på henne. Där hade vi dukat upp en massa god mat på en filt som vi alla hjälptes åt att äta upp. Efter det tog vi oss till ett café som heter Fästningsterassen och ligger vid Varbergs Fästning. Där satt vi och njöt av den fina havsutsikten och fikat. Sedan gick vi en sväng till barnens badstrand där Emil, jag, min kusin och faster doppade fötterna. Vattnet var tyvärr inte så varmt så det blev ingen lång stund i vattnet. Samtidigt började det åska och regnet hängde i luften så vi bestämde oss för att gå till Beer ´n Bar där några av oss åt och drack lite gott. Emil som är lite mer än ett år gav oss många goda skratt. När åskan och regnet försvunnit blev det en omgång minigolf och sedan avslutades dagen med fika hemma hos mig och pojkvännen. En mycket trevlig dag!

Jag och mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0