En ständig kamp

Torsdag morgon och jag är uppe tidigt, idag känns allt tungt och jobbigt. Jag har tidigare berättat att jag har kämpat med min vikt och lyckats gå ner och nu kämpar jag med att hålla den. Just nu känns allt hopplöst och det är svårt att hålla vikten. Tidigare har jag varit väldigt noga med vad jag ätit och det vill jag vara nu också men på något sätt blir det inte så. Det finns otroligt mycket att läsa om när det gäller viktnedgång och många säger olika saker, vad man ska eller inte ska äta och detta göra mig förvirrad. Den ständiga kampen fortsätter.  

Idag kommer min lillebror, trevligt och jag jobbar till nio idag, långtorsdag. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hörru, du är fin som du är! Ät och må bra och träna för att det är skönt och kul, inte för att du måste. Hoppas vi ses snart! Ta hand om dig o njut av solen och kärleken (ojoj jag låter som en guru ;) )KRAM

2008-07-31 @ 15:50:27
Postat av: Charlott

Läser din blogg lite då och då, de e roligt at höra att du verkar ha det så bra :).. Du ser så frisk och glad ut! Tror att du skulle må bra av att inte fokusera så mycket på din vikt utan fokusera på hur det känns istället... Håller med om att det sägs så mycket olika saker, tror att man måste hitta det som passar en själv. Gör de du mår bra av, du känner dig själv bäst! man måste ju leva oxå :).. Lite tankar från lilla mig! Kram kram

2008-07-31 @ 21:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0