En ny dag

Så var det tisdag och dags att jobba igen. Idag är det mulet ute så det kan nog bli mycket folk i butiken. Jag måste säga att det känns väldigt tomt nu när min föräldrar har åkt hem men jag får träffa dem snart igen. Vecka 34 åker jag och min pojkvän upp till våra föräldrar, ska bli väldigt kul.

I natt vaknade jag av att några killar stod och skrek, ropade och pratade väldigt högt någonstan utanför vårt hus. Det var inte så kul att vakna till det och jag förstår inte varför man ska behöva vara så högljud. Efter jobbet blir det en lugn hemmakväll.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej hej. hur går det på jobbet?? Själv jobbar jag också på för fullt, två veckor kvar innan semestern...

2008-07-22 @ 12:28:31
URL: http://jessicakling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0