Allsång

Idag har det varit mycket att göra på jobbet. Många som ville köpa klockor och jag mådde inte så bra på grund av att jag ätit för lite till frukost. För mig är det svårt att inte äta för lite eftersom jag försöker hålla den vikt som jag nått, man blir lite rädd för att äta då. Jag får ta nya tag imorgon och äta en bra frukost.

Efter jobbet gick jag och pojkvännen till Fästningens Vandrarhem där mamma och pappa bor. Vi åt en god middag som bestod av grillad kyckling, sallad, bröd och vin. Klockan sju var det dags för allsång i Societetsparken. Vi var där ungefär en timma och det var trevligt men det blåste och var kallt. Sedan blev det några partin Yatzy hos mamma och pappa.

Nu ska jag gå och sova, god natt!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Bättre att äta en ordentlig frukost än att dricka vin till lunch..bara en liten parentes;)

2008-07-15 @ 19:30:37
URL: http://skithuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0