Snart helg

Så var det torsdag och snart helg. Igår jobbade jag hela dagen och det gick väldigt bra. Efter det blev det en lugn kväll hemma. Idag har jag varit på förskolan och haft praktik. Jag intervjuade min handledare och gjorde lite observationer på arbetsmiljön. Det gick ganska bra och nu är det bara att sätta igång och skriva.

Imorgon kväll ska jag hem till en kompis och ha lite julmys. Vi ska dricka lite glögg, äta pepparkakor och kanske göra lite julgodis. I helgen ska jag jobba och på söndag efter jobbet ska jag och Mattias åka till hans syster i Halmstad, hon fyller år.

Livet är lite tungt nu, det är snart jul och dags för julmat. För mig som ständigt kämpar med vikten känns det jobbigt. Jag vill kunna njuta av julen men jag är rädd för att jag inte kommer att kunna göra det. Nu ska jag titta på "Du är vad du äter".

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0