Saknar min familj

Idag har min pappa och mamma åkt hem och det känns så himla tråkigt, jag saknar dem redan. Första advent har varit och som tur är så är det jul snart och då får jag träffa min familj igen.


Igår var jag och min studiegrupp i Dalsjöfors och hade hand om fyra klasser i en simhall. Det var två f-klasser och två klasser år 2-3. Det gick bra och det var riktigt roligt. Efter skolan umgick jag med min mamma, vi åkte till Gekås medan pappa var hemma och vilade. Vi köpte inget speciellt utan vi kollade mest på allt folk och på hur mycket en del handlade.


Idag kom mamma och pappa till mig vid elva. Vi gick en sväng på stan och sedan köpte vi lussebullar och gick hem till mig och fikade. Det blev även ett parti kort, det var så mysigt. Sedan körde de mig till skolan och där sa vi hej då, de skulle åka hem och jag skulle sätta mig och plugga. Jag och min studiegrupp satt på campus till halv fem och pluggade till tentan som vi har på fredag. Om en stund ska jag och pojkvännen, Mattias, åka och handla lite mat på Hajen. Imorgon blir det plugg, jobb och sedan plugg igen.


Jag lägger upp lite bilder från söndagens adventsfika och på mina presenter som jag fick. Ha det så bra!





   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0