Pluggar

Just nu sitter jag i skolan och pluggar till tentan. Det går sådär, känns inte som att jag har koll på läget. Jag har suttit här sedan nio i morse och mellan tolv och två var jag iväg och jobbade en sväng på Ur & Penn. Ute har det redan blivit mörkt och regnet öser ner, riktigt tråkigt! Om det ändå hade varit snö istället för regn, det hade varit så mysigt. Jag blir nog kvar här i skolan ett tag till för jag har verkligen ingen lusta att gå ut i regnet och jag får nog mer gjort här än hemma där det alltid finns andra "roligare" saker att göra, som till exempel diska eller städa.

Ikväll blir det en lugn kväll, lite plugg, "Bonde söker fru" och "Grey's Anatomy". Imorgon ska jag jobba hela dagen, från tio till sex. Ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0