Onsdag!

Mycket har hänt dessa dagar. Igår var vi i Borås och där hade vi först en föreläsning, den var sådär men den sista för denna termin. Sedan gick hela klassen och bowlade, det var väldigt kul men det gick dock inte så bra för mig, förlorade hela tiden. Efter det gick vi alla till en mysig restaurang och åt en god middag. Det blev mycket skratt, trevliga samtal och fina tal. Eftersom vi läst idrott och hälsa så blev det också ett litet rörelsepass som en av killarna höll i, vi fick oss ett gott skratt. Det var en väldigt trevlig kväll och jag kommer att sakna klassen i Borås. 

I måndags efter läkarbesöket åktre jag och Mattias till Ikea och köpte lite julgranskulor och en julgran. Jag köpte även lite ljus och annat smått och gott. När vi kom hem satte vi upp granen och klädde den och det blev så fint och mysigt. 

Idag har jag jobbat mellan tio och sex. Det har varit ganska mycket att göra och det gillar jag. Nu ska jag kika lite på tv. Ha en trevlig kväll!




Jag och min lärare Douglas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0