Ny frisyr

Idag har jag varit hos frisören och färgat och klippt mitt hår. Jag är väldigt nöjd och har bara fått positiva kommentarer. Det känns lite konstigt och jag blir lika chockad varje gång jag tittar mig i spegeln, det kommer ta ett tag att vänja sig. Det känns inte som mitt hår utan som en peruk.

Efter besöket hos frisören gick jag till jobbet. Nu ikväll blir det en lugn kväll framför tv:n och imorgon är det jobb som gäller igen.

Ha det så bra.

I det här ljuset ser håret nästan svart ut men det är mörkbrunt men lite ljusa slingor i.
Lägger ut en bild senare som är taget i dagsljus.



Klänning - Gina Tricot
Smycken - Ur & Penn

Kommentarer
Postat av: Mariella

Ååå guu vad snyggt det blev! Du passar jättebra i den färgen. Jättesnygg är du!

Följer din blogg o tänker på dig ska du veta. Håller tummarna för dig o kämpa på med allt.

Kanske ses på stan nån gång, vem vet?=)



Kramar från mig

2008-12-20 @ 08:21:21
URL: http://houndrox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0