Lördag!

Ännu en dag lider mot sitt slut. Glöggfesten igår var väldigt tevlig, vi pratade en massa och tittade på Idol. Idag har jag jobbat och det var väldigt mycket folk, det märks verkligen att julhandeln har kommit igång. För en stund sedan åt vi lite middag, det blev tacos och det var så gott. Härom kvällen fick jag för mig att jag skulle pyssla lite. Jag gjorde snöflingor, hjärtan och stjärnor i kristyr som jag sedan lät torka. Nu har jag hängt upp dem i ett vitt ris och det blev ganska bra. Lite vintrigt och mysigt.

Ikväll blir det lugnt, vi ska titta lite på tv och mysa. Imorgon är det jobb som gäller igen och sedan åker vi till Halmstad.
Ha en trevlig kväll!


Så här blev det
  

Kommentarer
Postat av: Frida

Det blev superfint!!

2008-12-14 @ 14:35:56
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Emma

Vad fräckt! Synd att man inte kan ha sånt hemma längre nu med lukas =( Han e som den där "gråben" lol

2008-12-17 @ 16:12:19
URL: http://emmaskrutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0