Lördag

Idag har jag jobbat och det har varit väldigt mycket att göra. Efter jobbet gick jag och Mattias till Mignon och tog en fika. Jag åt en väldigt god dajmkaka och Mattias en bit morotskaka. Nu har vi ätit mat och sitter i soffan och myser. Imorgon blir det jobb igen. På tisdag kväll åker jag hem till lilla Enhörna och det ska bli så kul att få träffa min familj och katterna, jag längtar!

Ha en trevlig kväll.

Lite bilder på min nya hårfärg.



Dagens outfit på jobbet

Topp - MQ
Svarta jeans - Vero Moda
Stövlar - Din Sko

Kommentarer
Postat av: Caroline

Du blev jättefin i din nya hårfärg. Riktigt snyggt! Jag får passa på att önska dig en riktigt god jul också!



Kram!

2008-12-23 @ 21:48:14
URL: http://rent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0