Jag fyller år!

Idag är det lördag och jag fyller år! Det har varit en väldigt bra dag. Jag vaknade av att Mattias sjöng och gav mig frukost på sängen, det var så mysigt. Jag fick ett jättefint armband av honom och ett presentkort på Esprit av hans föräldrar. Sedan var det dags att göra sig iordning för jobb. Det har gått bra att jobba, mycket folk och mycket att göra men det är så det ska vara, då är det roligt. Jag hade köpt med mig lite tårta till mina kollegor, den var så god. Mattias farfar var förbi Ur & Penn och gav mig en present också, en chokladkartong och pengar. Min vän Frida var också förbi jobbet med en jättesöt blomma, min vinst från hennes tävling och en jättegod chokladkaka som hon hade bakat med små söta hjärtan på. 

Om en stund ska jag och Mattias gå till Zorbas och äta en god middag. Sedan blir det mys hemma. Jag har haft en väldigt bra dag, hoppas att ni också har haft det!

Ha det så bra! 

Så här ser jag ut ikväll

Klänning - Gina Tricot
Halsband - Ur & Penn
Armband - Diddi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0