Imorgon gäller det!

Idag gick jag upp tidigt, gjorde iordning mig och gick ner till Campus, var där vid åtta. Efter en stund kom mina pluggkompisar och vi började diskutera en massa. Klockan tio gick jag till jobbet och där gick det väldigt bra. De var så snälla och lät mig sluta tidigare, bara för att jag skulle få lite extra tid till att plugga. Jag gick tillbaka till Campus och satt där en stund tillsammans med en kompis.

Efter det följde jag med Mattias till Netonnet och det blev även en tur in på Gekås. Nu ikväll har Mattias förhört mig på de gamla tentorna och det känns faktiskt ganska bra, håll tummarna för mig imorgon. Nu ska jag krypa ner i sängen så att jag är riktigt utvilad tills imorgon. Tentan börjar klockan ett men vi ska träffas klockan tio för att prata igenom det lite till och fika.

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0