Fredag!

Vad dagarna går fort, det är redan fredag och på söndag ska jag åka hem igen. Jag har haft en väldigt bra jul och fått många roliga och bra julklappar. På julafton var vi hemma och min morfar och hans nya, min morbror och hans tjej och barn kom. Vi åt mat, pratade och hade det trevligt. Igår var det dags för den stora festen. Vi alla tjejer samaldes hemma hos en av tjejerna och hade lite förfest och det var väldigt trevligt. Vid tio åkte vi till Scaniarinken där festen var. Det var kö in och lö till garderoben så det tog ett tag att komma in. Väl inne var det ganska mycket folk men jag blev inte så imponerad av festen. Jag trodde att det skulle vara större och mer folk som man kände igen. Jag åkte hem tidigare än de andra och var hemma vid halv två ungefär.

idag ska vi åka till min farmor på dan och fika lite och sedan ska vi till morfar på kvällen, det är fullt upp. Imorgon ska jag jobba på ett café här i Enhörna som jag jobbade på tidigare. Det ska bli väldigt kul. På söndag går mitt tåg vid halv nio och jag är i Varberg vid kvart över tolv, då ska jag gå direkt till jobbet.

Ha en trevlig dag!

Alla vi tjejer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0