En dag kvar

Vad tiden går fort, nu är det bara en dag kvar till julafton och ikväll åker jag hem till min familj i Enhörna. Det ska bli så kul att få komma hem och bara mysa och vara. Jag har varit lite dålig på att uppdatera och det beror på att jag har jobbat så mycket. Idag ska jag också iväg och jobba mellan tio och fem. Det är väldigt mycket att göra på jobbet och det gör det så himla kul. Något som också är roligt är att alla är så positiva till min nya hårfärg och jag trivs väldigt bra med den.

Igår kväll hade jag och Mattias vår egen lilla julafton, vi öppnade lite julklappar. Jag fick en jättefin tröja från Esprit som jag hade önskat mig. Till Mattias hade jag köpt två böcker och ett presentkort på MQ. Det är tråkigt att behöva vara ifrån Mattias nu i några dagar men så får det bli.

Idag på jobbet kommer vi att få en julklapp och jag är så nyfiken på vad det är, jag hoppas att det är en fin klocka. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0