Tisdag kväll

Ännu en dag har gått och tiden har gått otroligt fort idag. På jobbet har det inte varit så mycket kunder men jag har ändå haft att göra. Jag har gjort iordning guldskåpet, ena skyltfönstret och fixat med klockorna. Imorgon startar den nya kampanjen och då måste så mycket som möjligt vara klart. Det har varit  kul att få fixa och ordna i skyltfönstret och man känner sig lite stolt när man ser resultatet. Jag trivs väldigt bra med att jobba i butik och kan tänka mig att jobba med det i framtiden om det skulle bli ont om förskolejobb.

Idag har det känts som höst ute, kallt, mulet och blåsigt. Jag hoppas att värmen kommer tillbaka snart. På fredag ska jag och pojkvännen gå och titta på Jill Johnson i Societetsparken, då hoppas jag på bra väder. Imorgon är det jobb igen men jag slipper jobba till åtta.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0