Söndag kväll

Så var helgen snart slut men det har varit en väldigt trevlig helg. Igår jobbade jag mellan halv tolv och halv fyra, det var inte så mycket folk men det var ändå roligt. Efter jobbet åkte jag ner till pojkvännens sommarstuga på Södra Näs för att fika med honom och hans familj, solen sken och det var underbart väder. Senare på kvällen träffade jag två tjejkompisar. Vi var ute och åt och sedan gick vi på bio. Maten var jättegod men filmen var en besvikelse. Vi såg den nya Arn-filmen och jag gillade inte den lika mycket som den första. Den första var mer innehållsrik och finare på något sätt. Trots att filmen inte levde upp till våra förväntningar så var det en väldigt trevlig kväll.

Idag har jag jobbat och efter det åkte vi till Tre Toppar och åt glass, det var så gott. Sedan åkte vi till Hajen och handlade lite mat och annat inför lägret. Imorgon ska vi ut på läger och jag kan inte säga att jag ser fram emot det men jag hoppas på bra väder. Imorgon ska vi ha lite olika aktiviteter och sedan ska vi sova i vinskydd. På tisdag ska vi paddla hela dagen, 8 km och sedan åker vi hem.

Min uppdatering av bloggen kommer nog att bli lite sådär ett tag framöver på grund av att jag har lämnat in min dator på lagning. Den slutade fungera igen och igår åkte min pojkvän in med den igen. De tog då in den för lagning så nu är jag utan dator i några veckor, känns inte så bra.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Frida & Fabulous

Vi får göra om det snart! :)

2008-09-03 @ 16:54:51
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0