Söndag

Gårdagen var mycket trevlig och när vi kom hem från Dalarna åt vi en god middag, varmrökt lax med potatis, sallad och sås. Efter middagen blev det efterrätt framför tv:n, vinbärspaj med vaniljsås och det var så gott. Vi började se på en film men tre av fem somnade ganska så omgående, vi var helt slut och jag var den som somnade först. Vi bestämde oss för att gå och lägga oss och filmen ska vi se klart på idag.

Idag blir det en lugn dag hemma. Jag har nog glömt att berätta att vi tills på tisdag bor hos pojkvännes familj i Spånga och sedan åker vi till min familj i Enhörna. Där ska vi stanna tills på söndag, då vi åker hem till Varberg igen. Ute blåser det och regnar, pojkvännen håller på och röjer bland gamla saker i sitt rum. Ikväll ska vi ut och äta med en kompis till min pojkvän och hans tjej.

Imorgon blir det en tur till Kista Galleri där vi ska gå i lite affärer och äta lunch med pojkvännens mamma. Jag ska kanske lämna tillbaka skorna jag köpte i fredags, är lite osäker på dem. Nu får ni ha en trevlig dag!

Lite bilder från igår

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0