Semestern är slut

Semestern är slut och vardagen är här igen. Resan hem igår gick väldigt bra, jag körde från Enhörna till Borås ungefär och sedan tog pojkvännen över. Tio i tio var vi på Hajen och handlade lite frukost, vi hann precis innan de stängde och vid tio var vi hemma. Jag saknar alla och idag känns det lite tungt men det är ändå skönt att vara hemma. Imorgon börjar skolan och det ska verkligen bli spännande, en ny kurs med ett intressant innehåll. Denna termin ska jag läsa i Borås och vi är fyra som ska samåka, det kommer att bli jättebra. Idag ska jag njuta av sista dagen på sommarlovet.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Läser att du hunnit med en del då du vart hemma.

Jag trodde du skulle vara här en helg bara.

Varför har du inte hört av dig?? Jag bor i morfars lägenhet i Södertälje nu och skulle gärna träffats.

2008-09-02 @ 19:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0