Redo för läger!

Jag har nyss kommit hem från Kungsmässan i Kungsbacka. Vi åkte dit för att kolla på ett par boots och ett regnställ. Bootsen fanns inte i min storlek men jag hittade ett jättefint regnställ, perfekt till lägret på måndag. Bootsen, som är från Din Sko, har jag beställt på internet istället och det är himla bra att man kan göra så. När jag var i Stockholm i våras hittade jag en jättefin morgonrock men hade tyvärr inte råd att köpa den då men idag hittade jag den. Som tur var så fanns det min storlek och jag kunde inte låta bli, tyckte att jag var värd det efter att ha slitit hela sommaren.

För ett tag sedan så berättade jag att min dator krånglade. Igår var vi och skulle lämna in den men såklart fungerade den utmärkt, så typiskt. När jag kom hem satte jag igång den och den fungerade hur bra som helst men i morse började den krångla igen. När pojkvännen kom hem åkte vi tillbaka med datorn och de kom fram till att det var något med mjukvaran. Så nu håller min pojkvän på och fixar med den och jag håller tummarna för att det blir bra.

Nu ska jag mysa i min nya morgonrock. Ha en bra kväll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0