Problem med datorn

Idag är ingen bra dag och det var det inte igår heller. I onsdags var jag och klippte mig och när jag vaknade igår var luggen en katastrof. Den såg ut att vara ojämn och helt konstig, jag blev båda arg och ledsen. På jobbet var det lugnt, vi fick en massa saker gjorda och jag kunde ta en timmas lunch. Under min lunch sprang jag runt i Varbergs alla skobutiker och letade efter en snygg och bekväm men det var lättare sagt än gjort. Jag hittade ett par men de var slut i min storlek, så typiskt.

Efter jobbet gick jag hem, lagade lite mat och satte igång datorn. Då visade det sig att musen och tangentbordet inte fungerade, det gick inte att göra någonting. Min pojkvän är ganska bra på datorer men inte ens han kunde fixa det och den är likadan idag. Jag är väldigt orolig och ledsen över att den inte fungerar som den ska men jag hoppas att det går att lösa.

Idag är jag ledig och det är så skönt. Imorse ring de från Br-Leksaker och ville att jag skulle jobba men jag sa nej, ville vara ledig. Ikväll bär det av till Stockholm och det ska bli så himla roligt och skönt att få vara ledig. Jag ska försöka hålla bloggen igång medan jag är hemma.

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0